Jom Klik

Fellina Inchloss Lotion

Posted by umiezul


NI LAH DIA...KRIM PELANGSINGAN YANG BOLEH DIRASAI KESAN HEBATNYA HANYA DENGAN SEKALI SAPUAN.INSHAALLAH YE :)TAPI JANGAN LUPA. SEBELUM GUNA SILA UKUR DULU SAIZ KAWASAN YANG INGIN DIKECILKAN. ESOK NYA CUBA UKUR BALIK PADA TEMPAT YANG SAMA UNTUK DAPATKAN PERBEZAAN!
Keistimewaan Fellina inChloss Lotion
-diformulasi dari bahan semulajadi yg selamat utk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang),  untuk ibu menyusu atau mereka yang gastrik.
-dibacakan 30 juzuk al-quran di maahad tahfiz Bukit Mertajam, P.Pinang... Semoga lebih dirahmati dan memberi kesan sebagaimana diingini pengguna..(jangan langkah ya, simpan di tempat yang sepatutnya.)

-yang sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk menambahkan kecepatan proses pembakaran lemak.

-selain menghilangkan lemak2 berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi.

-boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)


 Cara Guna:
1.picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang memerlukan sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah ikut/lawan jam) beberapa kali atau sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.
2.sapu 2x sehari, sebaiknya selepas mandi dan juga malam sebelum tidur.
3.boleh digunakan oleh lelaki dan wanita (ibu dalam pantang sangat digalakkan mengamalkannya)

*paling senang letak je dalam handbag..lepastu bila ingat jer terus sapu..kat mana-mana pun boleh..lagi-lagi duduk lama dalam kereta mengadap jam kan..:)

ni buktinye..dagu yang terus runcing bila konsisten menyapu krim fellina :)
jangan risau yea..krim ni halal, boleh dibawa solat serta mendapat kelulusan KKM.

bila dah sapu dan dah dapat kesan yang diinginkan..boleh lah stop penggunaannya!
 

HARGA:RM75 SEMENANJUNG (FREE POSTAGE)
RM80 SABAH/SARAWAK(+ RM5 POSTAGE)
 180ML/BOTOL

untuk order bolehlah email details kepada : umi_zul88@hotmail.com
Subject : Order Fellina Inchloss
Alamat :
Jumlah :
No. Telefon : (Tujuan Pos)
Atau, boleh juga sms : 012-4800266



1 gomelan:

  1. QasehnyaRania

    menarik
    salam kenal dari blog mJ.
    tahniah sebab menang hadiah utama :D

Post a Comment